niedziela, 7 września 2014

Od początku... - bronzer

Bronzer, według mnie , zimą przydaje się bardziej niż latem. Zapytacie dlaczego? Latem cieszymy się naturalną opalenizną (no chyba, że ktoś nie opala twarzy) i używamy bronzerów sporadycznie. Jest także gorąco, więc ograniczamy nasz makijaż do minimum. Natomiast zimą, możemy pozwolić sobie na więcej. Kiedy słońce nie ogrzewa nas już tak miło, nasze twarze wydają się jeszcze bledsze, dlatego przyda się coś do ich ocieplenia. Tutaj z pomocą przychodzi do nas bronzer lub puder brązujący.
bronzer
Jest kilka technik nakładania bronzera, ale ta właściwa dla nas zależy od naszego kształtu głowy. Poniżej możecie zobaczyć kilka przykładów.




Czego używamy do bronzera? Najlepiej sprawdzą się średniej wielkości pędzle zakończone delikatnym szpicem.
Pędzel Hakuro H13

Mój bronzer to Pierre Rene Compact Powder puder brązujący z jojobą i minerałami o numerku 13.





Jest on dobry, ale niczym nie zaskakuje. ładnie wygląda na twarzy, ale trzeba uważać, ponieważ w wysokich temperaturach może tworzyć na twarzy brzydkie plamy. Ma on delikatne drobinki brokatu, ale po nałożeniu ich nie widać. Kosztował ok.15zł. Jest dobry na początek i dla osób o niskim budżecie, ale ja już do niego nie wrócę.

Polecane bronzery:

Mam nadzieję, że polubicie tego typu posty, bo mam zamiar pisać takich więcej.
Jakie wy polecacie bronzery?

Zapraszam na mojego bloga:Indescribable

LAURA


1 komentarz:

  1. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić fotel do salonu tatuażu . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń